google.com, pub-3488488211882581, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Survivor ünlüler takımının yeni yarışmacısı kim oldu? Ünlüler SMS Sonuçları ? ~ Dizi Haberleri , Dizi Haber , Dizi Magazin

Survivor ünlüler takımının yeni yarışmacısı kim oldu? Ünlüler SMS Sonuçları ?

Survivor Ünlüler Takımının Yeni Yarışmacısı Kim Oldu? Kim Dahil Oldu ? ,Survivor ünlüler takımına sonradan kim dahil oldu,survivor takımı dahil olan yarışmacı kim sms sonuçları,9 şubat 2015 ünlüler takımı sms sonuçları kim girdi



Survivor Ünlüler Takımının Yeni Yarışmacısı Kim Oldu? Kim Dahil Oldu ? ,Survivor ünlüler takımına sonradan kim dahil oldu,survivor takımı dahil olan yarışmacı kim sms sonuçları,9 şubat 2015 ünlüler takımı sms sonuçları kim girdi,ünlüler takımına kim katıldı

Survivor ünlüler takımının yeni yarışmacısı kim oldu? SMS Sonuçları Hangi Yarışmacı Dahil Oldu ?

Survivor ünlüler takımının yeni yarışmacısı kim oldu? Ödül oyununu kazanan ünlüler takımı yeni bir yarışmacı seçmeye hak kazanmıştı. Ayrıntılar diziler.tv de..

SURVIVOR Katılan yarışmacı SEDA TETİK Oldu Peki Seda TETİK Kimdir ?

Survivor olmak isteyen Seda Tetik de 26 yaşında ve Ankaralı. Sporla uğraşıyor. 19 yıllık judocu. Şu anda bebek yüzme eğitim merkezinde çalışıyor. Onun dışında judo antrenörlüğü yapıyor. Survivor’a katılmayı çok istiyor.

“Öncelikle ben kendime çok güveniyorum. Sporcuyum ve benim en büyük özelliğim bu. Rekabet ortamında büyüdüm. Hem hırslı hem de dayanıklıyım.”


Survivor ünlüler takımının yeni yarışmacısı kim oldu? Ödül oyununu kazanan ünlüler takımı yeni bir yarışmacı seçmeye hak kazanmıştı. Pazartesi günü dört yarışmacı kendini tanıtmış ve neden Survivor'a katılmak istediğini söylemişti. Gelen SMS oyları hangi ismin Survivor'da ünlüler takımına katılacağını belirleyecek. Mehmet, Yağmur, Seda ve Alper Survivor olmak istiyor. 

SURVIVOR MEHMET KİMDİR?

Survivor olmak isteyen Mehmet İngiltere’de doğdu ve büyüdü. Son birkaç yıldır Kıbrıs’ta yaşıyor. Üniversiteyi yeni bitirdi. İngiltere ve Kıbrıs’ta hayatını geçirdiği için Türkçesi bir hayli bozuk. İngiltere’ye dönmeyi planlarken Survivor’a katılmaya karar verdi. 
İngiltere’nin dibi sayılan Birmingham’dan geliyor. Aston Villa’nın fanatik taraftarı. Survivor’a katılıp savaşçı bir Spartalı olmak istiyor.
“Burnum havada değilim. Karşımdakine pozitif enerji veririm. Havalı biri değilim. Öyle huylarım yok. Spordan geliyorum.”
Kimin yeni Survivor olacağı bu akşam belli oldu. Survivor Ünlüler takımının yeni yarışmacısı kim olacak? Bu sorunun cevabı için Mehmet çok yakın. Pazartesi akşamı ünlüler takımından çoğu kişi takıma Mehmet'in katılmasını istemişti.  

SURVIVOR YAĞMUR ÖZDEMİR OLDU . Yağmur ÖZDEMİR KİMDİR?

Survivor olmak isteyen Yağmur Özdemir İzmir’de yaşıyor. Bursa’da doğdu ama İzmir’de yaşıyor. Ailesi ise Ankaralı. Celal Bayar Üniversitesi Gıda Mühendisliği 2. sınıf öğrencisi. 20 yaşında. Survivor’a ünlüler takımına kazandırmaya geldiğini söyledi.
“Hırsıma, şansıma ve hızıma güveniyorum. Survivor’a katılmayı çok istiyorum. Kendime güveniyorum. Burada olmak istiyorum.”

SURVIVOR ALPER KİMDİR?

Survivor olmak isteyen bir diğer isim Alper Deniz. Kaptanlık yapıyor. Aslen Rizeli ama İstanbul’da yaşıyor. Çok heyecanlı olduğu gözlenen Alper, “Herhalde Survivor’ı benim kadar isteyen yoktur” sözleriyle hafızalara kazındı.
“Ben Survivor’a gelebilmek için elimden gelenin fazlasını yaptığımı düşünüyorum. Bunu yapmaya da devam edeceğim. Kaptanım. Çocukluğumdan beri denizin içindeyim. Benim de geçmişte sporda birçok başarım oldu. Umarım hepimiz hakkında hayırlısı olur. Kararı Türk halkı verecektir.”
Tıpkı Mehmet gibi Alper de ünlüler takımının beğenisini kazanmıştı. Mehmet kadar olmas da... Ünlüler takımından iki kişi "Alper'in takıma gelmesini isteriz" demişti. Survivor'ın yeni yarışmacısı kim olacak? 

0 yorum: